11 съвета за топене на коремните мазнини. Как да направите корема си плосък по-бързо





11 съвета за топене на коремните мазнини
Как да направите корема си плосък по-бързо








За да стегнете корема не е важно само да наблягате на коремните преси. Необходимо е да внимавате и за други фактори, които биха повлияли на талията ви. За да се подготвите за лятото със стегнат и плосък корем е необходимо да спазвате следните съвети:
Наблягайте и на кардиото
Изгарянето на коремните мазнини е пряко свързано с кардио упражненията. Редувайте кардио с коремни преси и упражнения за стягане на долната част на корема и ще влезете по-бързо във форма.
Яжте фибри
Фибрите спомагат за ускоряване на метаболизма, прочистване на токсините и подобряване на храносмилателната функция. Това ще се отрази положително на коремните мускули.

Внимавайте със солта
Солта причинява задържане на течности и спомага за образуването на воден целулит. Той е предпоставка за трупане на мазнини не само в коремната област, но и по други части на тялото. Ограничете приема на сол.
Наблегнете на зеленчуците
Зеленчуците са богати на минерали, витамини, които не съдържат много калории. Нека те бъдат основната част от менюто ви. Запазете по-малка порция за протеините и мазнините, но не ги изключвайте.
Преоткрийте авокадото
За да стопите коремните мазнини са ви нужни полезни мазнини. Те се намират в авокадото. То е богато на мононенаситени мастни киселини, които ускоряват метаболизма и топенето на мастната тъкан.
Откажете газираното
Няма да повярвате, но газираните напитки ви саботират непрекъснато без да си давате сметка. Не само подсладените газирани питиета са врагове на плоския корем, обикновената газирана вода също влияе зле на коремните мазнини като стимулира тяхното натрупване.



Избягвайте алкохола
Алкохолът е много калоричен и в повечето случаи това пречи на отслабването, особено на стопяването на коремните мазнини. Не си даваме сметка колко празни калории трупаме към общия дневен прием храна като си пийваме една-две чаши вино или бира вечер след работа.

Хидратирайте се
Оптималната хидратация на организма допринася за по-качественото и скоростно топене на коремните мазнини. В допълнение ще редуцирате общото си тегло по-лесно, ако пиете повече течности.



Яжте повече риба
В рибата се съдържат най-важните мазнини и протеини, които ще ви помогнат да стегнете корема, да го освободите от излишните мазнини и да го вталите за лятото.
Тиквени семена
Тиквените семена са богати на аминокиселини, минерали, витамини и полезни мазнини, които топят талията.
Правете упражнения, подобни на каране на каяк
Упражненията, подобни на каране на каяк стягат корема, укрепват мускулната стена и най-важното – отървават ви от досадните паласки.










Коментари

Популярни публикации от този блог

7 сигурни знака, че имате камъни в бъбреците

10 храни, стимулиращи производството на колаген