Плодова вода

Пиенето на 1-2 литра вода на ден се препоръчва за добро общо здраве. Но още по-вкусно и здравословно би било, ако поете плодова вода. Вижте как да си направите плодова вода и какви са здравословните й качества.

Плодова вода

Плодовата вода не бива да се бърка с прясно изцедените фрешове или смутита. Основна съставака при плодовата вода е именно водата, към която се добавят плодове, подправки и билки в зависимост от вкусовите ви предпочитания.

 

Как да си приготвите плодова вода?

В кана, буркан или чаша сложете 1/3 плодове, добавете подправки/билки по ваш вкус и залейте с вода до горе на съда. Натиснете леко с вилица плодовете в съда, колкото да пуснат сока си, но не и да се разкашкат. За най-добри вкусови и здравословни качества консумирайте след 24 часа (съхранявайте в хладилник). Ако ще консумирате плодовата вода на момента, добавете лед и после залейте плодовете с вода. Но най-добре оставете плодовете да пуснат сока си поне за час.

 

Ето няколко доказано вкусни и здравословни варианти на плодова вода:

  • Портокал и мента
  • Грейпфрут и розмарин
  • Ябълка, лимон, канела
  • Диня и розмарин
  • Портокал и грейпфрут
  • Лайм, лимони мента
  • Боровинки, лайм и мента
  • Краставица, лимон и мента (може да се добави и джинджифил)
  • Боровинки и салвия (градински чай)
  • Ананас и мента

Добави описание

 

Какви са здравословните качества на плодовата вода?

Плодовата вода е богата на витамини и укрепва имунната система. Десйтва тонизиращо и освежаващо, подпомага регенериращите функции на организма. Плодовата вода има силно детоксикиращо действие и способства за презистването на тялото ви от натрупаните отрови. Благодарение на ежедневното консумиране на плодова вода може да постигнете и забележителни резултати, що се отнася до сваляне на килограми и поддържане на добра фигура. Редовната консумация на плодовата вода действа също и разкрасяващо, като допринася за здравословния и свеж вид на кожата.

Коментари

Популярни публикации от този блог

7 сигурни знака, че имате камъни в бъбреците

10 храни, стимулиращи производството на колаген