Няколко трика за пълноценен сън

Доказано е, че един на всеки трима души има проблеми със съня и това се дължи на огромното количество информация, което получаваме всекидневно в необятното интернет пространство, както и на стреса на работното място.
Живеем в забързан свят, в който като че ли никога нямаме достатъчно време да свършим това, което трябва, а още по-малко ни остава да си отпочинем и да се наспим. Ето защо отчаяно се нуждаем от съвети, които да ни помогнат да направим съня си пълноценен.


Пуснете си музика за сън Музиката, която е предназначена за релакс събужда определени вълни в мозъка, които отговарят за съня.
 Понякога тишината ни пречи да се отпуснем и да заспим и тогава на помощ се отзовава подходящата спокойна музика. На какъв матрак спите? Никога не подценявайте качеството на леглото, което трябва да ви осигури комфорт. Ако матракът ви е на повече от 7 години, то задължително потърсете нов и такъв, който се адаптира към тялото ви.




Откажете се от вечерното „скролване“ във Фейсбук Телефонът, лаптопът и телевизорът са най-големите вредители на съня и почивката.
Много от нас свързват почивката преди сън с прехвърляне на новостите в социалните мрежи, заради което заспиваме по-късно. Ако ви е трудно да се откажете от този навин, то си слагайте очила, които да ви предпазват от облъчването или намелете силата на светлина на телефона си.
Приемайте магнезий


Въпреки че тази съставка не е известна като помощно средство за пълноценен сън, всъщност тя може да ви извади от проблема, защото помага на тялото да се възстанови от натоварването и да се отпусне. Магнезият се приема при крампи и схващания, но бихте могли да го приемате и като лекарство против безсъние.


Къпете се точно 90 минути преди сън


Взимайте си душ час и половина преди да си легнете и използвайте топла, а не гореща вода. Ако се изкъпете точно 90 минути преди сън, ще заспите много по-бързо, защото в този момент тялото ви ще започне да изстива.


Правете йога упражнения, преди да се насочите към леглото


Разтяганията и дълбокото дишане ще помогнат на кръвообръщението ви и по този начин сънят ще дойде при вас много по-бързо.


Направете следното упражнение:
Сложете езика на небцето си и вдишвайте дълбоко през носа в продължение на 4 секунди. Задръжте въздуха за 7 секунди и след това издишайте през устата в продължение на 8 секунди.
По този начин ще дадете повече кислород на организма си.


Ако не ви очаква секс тази вечер, мастурбирайте


Многократно доказано е, че сексът и най-вече оргазмите ни изморяват и ни помагат да заспим. Затова е хубаво преди сън да се отдадете на страстни преживявания с половинката си, или ако ви липсва такава, сами със себе си.



Излейте притесненията си върху хартия преди сън


Истината е, че най-същественият фактор, който ни пречи да заспим, са притесненията, които ни затрупват всекидневно.
 Затова е повече от желателно да умеем да ги оставяме настрани, когато е време за почивка. Най-ефикасният начин това да се случи е като си записваме какво ни притеснява най-много и да напишем решението на проблема. По този начин ще бъдем в мир със себе си и съответно ще заспим много по-лесно.


Използвайте крем с лавандула



Ако намажете тялото и лицето си с крем, съдържащ аромата на лавандула, също ще предизвиката съня да дойде по-бързо. Доказано е, че уханието на лавандула ни помага да се успокоим и има приспиващо въздействие. 




Коментари

Популярни публикации от този блог

7 сигурни знака, че имате камъни в бъбреците

10 храни, стимулиращи производството на колаген