5 упражнения за здрави кости Прочети още на: http://www.puls.bg/health/fitness/news_24567.html

петък, 23 септември 2016 г.

5 упражнения за здрави кости Прочети още на: http://www.puls.bg/health/fitness/news_24567.html


За да поддържаме здравето на костите, е важно теглото ни да бъде здравословно, но това не е единственото важно условие. Редовните физически упражнения са напълно задължителни за здравето на ставите. 
 
Предлагаме няколко упражнения, препоръчани от фитнес инструктори, които биха били от полза за тази цел. Следва да изпълняваме по 3 серии от всяко упражнение четири пъти седмично. 
 
1. Стоене на пръсти
 
Повдигането на пръстите на краката работи за глезените. Това е и отлична тренировка за прасците. Когато изпълняваме упражнението, трябва леко да свиваме коленете. 
 
2. Статични клекове
 
Това упражнение не само укрепва коленете, но също така работи и за квадрицепсите. Когато клякаме, е важно да се снишаваме, докато коленете образуват прав ъгъл, след което се изправяме. 
 
3. Стискане на пръстите в юмрук
 
Огъването на пръстите на ръцете води до активиране на мускулите в областта на предмишницата. За да изпълним това упражнение, следва да протегнем напред ръцете, след което да свиваме и отпускаме пръстите. Те първо се свиват в юмрук и се задържат така за 30 секунди, след което пръстите се разтварят и доближават.

4. Обърнати движения с китката
 
Изпълнението на това упражнение развива мускулите в китките. Докато сме в седнало положение, поставяме ръката от лакътя до китката върху бедрата, а дланите са отпуснати свободно. Задържаме гира с тежест 8 – 10 кг и изтягаме китката, без да повдигаме лактите.
 
5. Набирания
 
Набиранията също могат да помогнат за изграждане на здрав захват и също така работят за мускулите в китката и лакътя. Докато се набираме, раменете следва да са понижени, а гърдите – повдигнати.






0 коментара :

Публикуване на коментар

Формуляр за връзка

Име

Имейл *

Съобщение *